Tråkigast ever!

Alltså det tråkigaste som finns är väl att städa?! Kanske därför jag gör det så sällan... ;-) 
Dammsuga av golven gör jag ju titt som tätt men dammtorka och svabba händer ju lite för sällan. 
Och hur svabbar man med 2 ungar hemma? 
Nu hade jag flyt för nu sover båda samtidigt vilket nästan aldrig händer numera. Så nu är det gjort! 
Det luktar ju iofs väldans gott här hemma så liiite böjd är jag men det är fortfarande sjukt tråkigt jobb. Haha 

Och så vet jag att jag har övervåningen kvar och den har jag lixom gömt nånstans i bakhuvudet. 
Vi är ju aldrig däruppe förutom när vi sover men ändå lyckas det bli skitigt och dammigt. Hur?! 
Får se om ungarna är med på noterna och låter mig hållas. 


Nu ska jag ta tag i disken så fort golven torkat. Jag är verkligen inte nån hemmafru. Fast jag både lagade mat och gjorde en äppelpaj igår plus städning idag. Och sen finns det ju tvätt oxå... Det är väl vad en hemmafru ska hållas med. ;-) 
Men då ska man väl gilla läget kanske och det gör inte jag. 
Hade jag pengar att spendera löst så skulle jag ha städhjälp. Punkt. 



Ujuj så rent det blir. 
Och så varar det tills vi ska äta. Typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0