Tummen ur

Igår tog jag äntligen tag i att lägga över bilder från mobilen till datorn. Har drömt mardrömmar om att tappa mobilen eller att den går sönder. Över ett halvår sen jag gjorde detta så det finns ganska många bilder... 

Nu kan jag pusta ut en stund! 
Använder alltid mobilen att fota med. Önskar jag vore mer intresserad och köpte en riktig kamera men det är jag inte. För mig duger dessa bilder bra! :-) 

På nått sätt gillar jag mobilbilder mer. De är mer personliga . Visst är det fint att ta riktiga foton men det ser alltid så stelt och poserat ut på nått sätt. 


Idag regnar det. Har gjort hela natten. Jag som ville ut och springa men inte om det regnar så här mkt. Får vänta till kvällen och se om det slutar. 
Inte bra med tanke på att vi ska måla klart huset. Har en fjärdedel kvar nu. 



Här är Jespers favorit plats. Här har bilarna typ garage. Väldigt praktiskt. Eller inte. 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag fotar mest med mobilen jag med och är verkligen sämst på att föra över dom till datorn. Men systemkameran får ofta hänga med och i den rymms inte så många bilder så den får man tömma ofta ;)

Svar: Ja på så sätt får man ju in mer bilder i datorn såklart! :-)
enmagetill.blogg.se

2014-08-06 @ 10:03:46
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0