Ångest

Nu är ångesten här på riktigt. Magsjukeångest! 
Inatt vaknade Jesper kl 1. Sen vägrade han somna om . Så vi fick gå ner och titta på Pettson och Findus 2 ggr. Min första tanke var att han skulle bli dålig. Hatar, hatar magsjuka! 
Men han var hungrig och ville ha en risifrutti så det fick han. Kl 4 tror jag han somna om igen och jag med. Sen väcktes vi av maken kl 6. Skitnatt helt enkelt. 
Och inte nog med det hörde min syster av sig i morse och sa att hon legat på toan inatt. Och vi åkte med henne till mb igår. 
Hoppas verkligen hon inte hann smitta oss. Får väl se om vi klarar oss genom natten ... Urs!!!!!! 

Nu sitter jag och väntar på lussebullar som jäser och Jesper sover mot mig. Han behöver ta in lite sömn och det skulle jag oxå vilja! 
Och en kaffe vill jag oxå ha... :-) 



Så jäkla söt när han sover! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0