2 veckor sen!

Hej! 
Länge sen nu! 
Har skrivit många inlägg sen dess men sen raderat för jag har funnit dom helt ointressanta. Precis som jag känner mig själv. 
Har väl inte hänt så mkt speciellt förutom livet. Allt går i ett fast man inte gör så mkt. Barnen tar upp det mesta av min tid och numera är det sällan jag får nån tid själv på dagarna då de sover i skift. :-) 
På kvällar och helger har det vart träning och jakt som tagit min tid. Snart är det dock slut på säsongerna så vi kommer ha lite mer tid över på helgen. Fast den blir nog upptagen av nått annat. 

Har knappt träffat vännerna alls på ett tag. Orkar inte ta tag i det och ingen annan heller. Ibland är det så. Det går i vågor. 
Borde ha så mkt energi nu när Isabelle ( peppar, peppar , ta i trä! ) sovit 4 nätter själv i spjälsängen. Men jag känner mig tröttare än vanligt idag. Sovit för mkt kanske. Kroppen är inte van! 


Var ju hos läkaren med mitt bråck och fick remiss till Örebro. Så nu får vi se vad de säger om det blir operation eller inte. Vore skönt att bara få det gjort men helst nu för jag vill verkligen sätta igång med löpningen sen så fort snön är borta och det ljusnat. Man ska ju ta det lugnt ett tag efter op . Fast springa kanske man får förresten... Måste googla! ;-) 

Idag är det hemmadag och vi är redan osams efter ett glas fil i soffan. Hejja oss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0