6-månaders kontroll

Idag var vi på läkarkontrollen med Isabelle. Allt såg bra ut tack och lov. 
Väger 8,6 kg och var 66,5 kort. En tjockis fortfarande. Haha 
Men följer sin kurva på pricken så hon ska helt enkelt vara lite rund! 
Det roliga är att hon och Jesper är nästan identiska vid samma ålder. Så har det vart några månader nu. 

Hon har varit gnällig idag och sovit dåligt. Hittade anledningen nyss. En tand. Då var det bara att vänta in nästa då för jag har för mig de kommer nästan samtidigt. Kul. 
Maken tyckte jag lät lite butter när jag berättade nyheten. Konstigt, det jag ser framför mig nu är sömnlöshet. Haha 





Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men åhhh golåren!! <3

2014-01-08 @ 22:04:48
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0