Dålig start

Det nya året inleds med att ringa vårdcentralen. Har fått ont i mitt navelbråck och det känns större än förut. Det börjar ömma så fort jag tränar mage. Inte ok!!! 
Så måste kolla upp vad som kan göras, om det finns risk att det blir ännu större osv. Nu hoppas jag att jag får prata med nån som kan nånting om bråck för det kunde de verkligen inte sist. 
Jag vill ju kunna träna magen nu men är rädd att det blir för mkt påfrestning?! 
Alltid är det nått skit. Kan inte allting bara få vara bra!!?? 


Annars har första dagen vart bra. Tog en skön men kall promenad hela familjen och sen var vi och hälsade på David, Therese och Moa. 

Är lite trött efter gårdagen men det var inte så hårt. Vi åt toast skagen till förrätt, hjort och potatiskaka till varmrätt och vitchokladpannacotta och mjölkchokladmousse till efterrätt. Rullade fram efter allt det goda! :-) 
Drack lite gott och sen spelade vi spel. 
En lagom och trevlig kväll med fina människor ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0