Abstinens

Nu vill jag ut å springa! 
Snart två veckor sen nu. Men äntligen känner jag mig piggare. Så snart är det dags att känna på kroppen å ta en kortare runda. Imorrn kväll testar jag! 
Googlade om att träna när man är förkyld och det står väldigt olika på olika sidor. Har man feber , halsont eller problem med luftvägarna är det no no för träning men om man bara var lite snorig skriver många att det går bra att träna ändå. Självklart ska man känna efter hur kroppen mår i övrigt . Kan säga att jag inte skulle kunnat springa för min kropp har knappt orkat gå nån längre bit och det säger väl allt! 

Nu följande vecka blir det mer strikt kost oxå. Har ätit så mkt skit den senaste tiden så det är galet. Har blivit helt plufsig av det. Och det är klart den blir det med ingen träning heller! Ond spiral! 
Det kontiga är att jag blir bara sugen på sött och dålig mat när jag är sjuk men det är väl den energin kroppen vill åt. 
Så nu börjar jag med 5:2 igen. Ska nästan bli skönt! 
Så idag och torsdag blir fastedag. 


Igår åkte vi till Tiveden på kalas hos barnens kusin som fyllde 3. Jesper och han leker ganska bra ihop och turades om att köra traktor. Bra om de fortsätter vara bra lekkamrater. Det skiljer ju bara 3 månader på dom så det är ju perfekt. 

Senare på kvällen bjöd vi hit Emils bror och tjej på tacos. Jag hade plockar fram alla gamla bebiskläderna och saker som Fia fick gå igenom och ta det dom ville ha. Roligt att sakerna får komma till användning! 
Så mysigt att se hennes mage växa för varje vecka och jag ser fram emot när lille killen kommer. :-) 


Idag blir det jordgubbsplockning i joxtorp med svärmor. Får väl äta gubbar till lunch, de innehåller ju knappt några kalorier så kan äta måååånga!!!! ;-) 



Studsmatta hos kusinerna var en kul grej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0