Bra dagar!

Haft många roliga dagar nu på sistone! Liiite för uppbokad bara men det har nästan funkat. 

I torsdag var jag med barnen in till Askersund och åkte lilleputtetåget tillsammans med mamma , Emma , Erik och min syster Maria och hennes 3 barn. En mysig tur som slutade med glass i hamnen. 

I fredags gick Emil på semester. Det firade vi med fryspizza . Haha 
Det blev en tidig lördagsmorgon för då var det dags för möhippa för grannen Carina! 
Halv 8 bankade vi på deras dörr och det blev champagnefrukost. Efter frukosten bar det iväg mot Askersund där ett pass body combat väntade.,det var bland det värsta jag gjort i mitt liv! Haha 
Roligt men jag är verkligen inte gjord för sånt där. Noll koordination! Gick de åt höger så gick jag bakåt... ;-) 
Men nu vet jag att jag aldrig behöver fundera på hur ett sånt pass är! Träningsvärk i rumpan har jag trots att jag mest garvade!
Svettiga fick Carina åka kundvagn på Ica sen fixade alla till sig i 50-talsstil inför fortsatta aktiviteter på cruisingen . Jätte gulliga tjejer som var med och trots att jag typ aldrig pratat med nån av dom förut så gick det riktigt bra. Jag stannade tills vi käkat lunch för sen var det dags för nästa festlighet den dagen nämligen Tinas 30- årsfest. 
Det var oxå jättetrevligt och god mat framförallt! Dit var barnen med och de lekte och kröp runt och tillslut tröttna jesper. Tänkte då att det var perfekt så båda skulle somna i bilen och bara bära in dom sen för jag hade planer på att åka tillbaka im på möhippan. Men självklart somnar inte nån av barnen. Och när vi kom hem gick det knappt att lägga Jesper. Så när han somnat var jag för trött för fler partaj så jag låg i säng halv 11. :-) 

Men en bra helg var det helt klart! 

Idag avslutade vi med storhandling och hemmagjord pizza! 




Den snygga bruden! 


Roade barn i tåget.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0