Brolle med systrarna

Jag och min äldre syster Maria gav vår yngre syster biljetter till Brolle i pålsboda parken i present , och igår var det dags! 
Vi åkte först till mormor och grillade där och hade lite förfest. Att förfesten bestod av att spela spel med vår 12 åriga kusin och hennes två kompisar var supermysigt och alldeles lagom! 
Själva Brolle var asbra! Så snygg så jag blev svettig. Eller om det var all dans som gjorde mig svett vet jag inte... ;-) 
Bra drag var det i varje fall! 
En helbra kväll hade vi och jag gick och la mig med ett leende på läpparna. 
Vaknade faktiskt utvilad kl 9 och åt frukost med mormor ( vi sov där allihop) 
Sen vakna alla andra och då blev det fullt hus igen. 
Tror mormor njöt av att ha 6 tjejer att ro om. :-) 

Nu är jag lite mör men ska ta en kaffe så jag piggnar till. Just nu ligger Jesper och sover bredvid mig i soffan och Isabelle vägrar visst sova så henne får jag hämta nu! Även om borta är bra så är hemma alltid bäst! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0