Bröllopspresent

Är på jakt efter en present till bröllopet vi ska på i sommar. Vet precis vad vi vill ge men det verkar gå i stöpet... 
Skulle beställa på nätet men då fick jag till svar att de inte tog emot fler beställningar nu på sommaren! 

Har en chans till nu i helgen att fixa det , sen får vi tänka om... :-/ 
Hoppas , hoppas det går att ordna för det vore perfekt att ge bort det vi tänkt. Grannarna och vi får ihop och ger från oss då det är till vår nästa granne. 


Ska ivarje fall bli skoj att få gå på bröllop. Har en fin klänning fixad nu oxå. Hade vart kul att fixa naglar innan med , får se om jag hinner det. 
Håret skulle jag med behöva göra nått åt. Lägga i lite fler ljusa slingor kanske och sen klippa mig. 


Nån som har en bra idé till bröllopspresent om jag inte lyckas fixa det vi tänkt?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0