En roadtrip

I tisdag tog vi en liten roadtrip till Liseberg. Jag och maken åkte med vännerna Ellen och Linus. 
Hade fixat detta som en överaskning för Emil men berättade det i torsdags. :-) 
Han gillar ju att åka karuseller men jag är inte lika road så därför tyckte jag det var roligare att fråga om nån ville följa med oss. 
Vi hade en bra dag i varje fall fast det var lite väl mkt folk. Köade till precis allt tror jag! 
Räknade på att vi stod 3,5-4 timmar i kö på hela dagen... Inte skoj! Hann knappt åka nånting alls. 4 karuseller på hela dagen, orkade verkligen inte köa mera sen. 
Men det var fint väder och vi hade bra sällskap , det är ju oxå viktigt!!! 

Barnen var hemma med farmor och mormor och sov så gott när vi kom hem vid 12 på kvällen. 
Vi försökte vinna varsitt gosedjur till dom men lyckades bara vinna 1. Har verkligen inte tur i spel, inte en endaste godisbit vann vi heller. :-( 
Tur det kanske.... ;-) 


Nästa gång det blir Liseberg åker vi nog på sensommaren när folk börjat jobba. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0