Farligt!

Farligt att träffa gravida! 
Allt jag ville imorse var att få vara gravid igen... Sen tog jag mitt förnuft till fånga och skärpte till mig! ;-) 
Men måste erkänna att en liten längtan ligger därinne å gnager. 
Måste tänka att det handlar ju faktiskt inte bara om att vara gravid och få en bebis längre, nu är det ganska mkt runt om som spelar in oxå. 
Man ska ha tid och ork för resten av familjen med. Och skulle jag bli gravid nu skulle det nog inte bli så. 
Dessutom vill jag njuta mer av en sista graviditet och då får jag nog vänta några år tills barnen blivit lite större. :-) 

Min svägerska går snart in i v 30 och jobbar bara en vecka till sen har hon semester och havandeskapspenning. Det kommer nog bli väldigt skönt för henne! Sen är det bara 10 veckor kvar. Deras graviditet har gått så himla fort tycker jag. Men det är väl för att man träffar dom nån gång i veckan så tiden tickar ju bara iväg. 
Mysigt ska det bli med en bebis i familjen i varje fall!!! 



Här var magen precis lagom stor , tänk om man kunde få en sån mage genom hela graviditeten... ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0