Härliga sommar...

Nja, härligt att det är soligt är det såklart. Men måste det vara så väldigt varmt?! ;-) 
Nu när vi målar huset tackar vi såklart för att det inte regnar men lagom hade ju varit trevligt... 

Vi har haft fullt upp med husmålning och aktiverande av barn. 
I måndags fiskade vi med farfar på flotten, första ggn Jesper fiskade! Det var mysigt. Isabelle fick vara hos mormor. 
Sen i tisdags var vi med mamma och barnen i Askersund och käka glass och lekte lite. Måste nog åka dit snart igen. Jesper gillar lekplatsen där, ett lagom resmål. 

Igår hade vi barnvakt hela dagen så vi kunde måla. Stod i bikini med ryggen mot solen och måla från 10-16 med några avbrott i form av mat och ett avsvalkande bad. Japp, badade för första ggn på kanske 3-4 år! Haha 
Men nu är snaaart garaget färdigt i varje fall. Får se om jag kan måla lite ikväll. 

När jag åkte och hämtade barnen igår em så sa Jesper direkt att han inte ville hem. Haha ! 
Tråkigt att tvinga hem dom men det ör ju skönt att dom tycker om att vara hos sin mormor! 
Kan säga att det var två väldigt trötta ungar som somna straxt efter 18 båda två. :-) 

Idag blir det en sväng till Marieberg. Ska agera sällskap åt Fia som ville köpa lite bebis grejjer. Får se vad jag lyckas komma hem med även fast jag inte tänkt handla just nått... 



Fisketur


Skrutta i lekparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0