Kommentarer

Nått jag tycker är ganska roande är att läsa kommentarer på instagram och på bloggar. Tycker det är lite kul om det är vassa kommentarer. Haha 
Jag själv har ett ganska bra filter och skulle inte hoppa på nån eller såra nån genom att skriva elaka saker, men det hindrar ju inte att jag tänker så. 
Klart man inte ska skriva vad som helst till nån men tycker ändå att vissa faktiskt får räkna med att få inte enbart snälla kommentarer. Särskillt om man utrycker nån åsikt som är korkad eller så. Vi tycker ju alla olika så då får man ta ett visst mothugg. 
Till största delen är det ju ändå många som är sjysta och peppar och tur är väl det! 
Men lägger man upp en bild på sina tuttar och säger att man ska gå och träna tex förstår jag att folk blir irriterade ,för det har ju inget med tittar att göra, och har lust att säga ett och annat. Här hör jag till delen som inte utrycker vad jag tänker om det medans andra skriver nått. 

Vet inte vart jag vill komma med detta men det är ett liter nöje jag har att gotta mig i syrliga kommentarer. Haha 
Nu tycker jag absolut inte man ska mobba nån eller tracka ner på internet , det är aldrig ok. Menar bara att ibland kanske man vill ifrågasätta nått man ser eller läser vare sig det är bra eller dåligt. 

Jag har nog aldrig fått en elak kommentar men när jag skrev om min jakt var det nån som skrev att de inte fatta hur jag kan jaga osv och det tycker jag är ok. Som sagt vi tycker ju alla olika! 
Jag har egentligen väldigt många åsikter som inte skulle falla många i smaken men de har jag valt att hålla för mig själv. Just för att inte bli påhoppad även om jag står för dom. Har dock aldrig haft lusten att ha en sån typ av blogg som utlämnar mig helt. 

Gillar såklart att läsa alla snälla saker folk skriver till varandra över internet. Det gör mig varm i hjärtat att vi kan känna för nån som vi aldrig träffat på riktigt. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0