Ett år har gått!

I ett helt år har vi haft vår vildbatting Isabelle hos oss! Galet! 
Kommer aldrig glömma dagen hon bestämde sig för att komma. Världens lättaste och bästa förlossning. Och en helt magisk unge. 
Då 4310 g och 51 cm. 
Nu 10 kg och 72 cm. 
Hon växer och frodas som hon ska. Går gör hon inte än men som sin bror tar hon det i sin takt. Fart är det ändå för hon ska klättra på allt och kryper superfort. Ena sekunden är hon runt benen på mig och i nästa sitter hon på sin favvoplats i trappan. Och gisses Amalia om jag ställer för trappan. Arg är bara förnamnet. 
Det är en dam som inte döljer sina känslor precis som sin mor! Haha 

Visst finns det jobbiga stunder. Som för alla andra med småbarn. Och visst tänker man ibland att man inte klarar av det. Men det gör man! 
Och de där stunderna när allt bara känns underbart gör allting värt det!!!! 


Tänk att när Jesper fyllde 1 blev vi gravida med Isabelle! Kan ni fatta?! Som att jag skulle bli gravid nu igen, finns inte på världskartan ... ;-) 
Nej nu ska jag njuta av en ettåring och en blivande treåring. Sen får vi se! :-) 





Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Lilla gullunge <3
Tiden går på tok för fort ...

2014-06-27 @ 22:34:26
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0