Kvalitetstid

I helgen var jag och maken iväg på en liten weekend i Söderköping. Det blev en himla bra helg. Alldeles lagom! 
Vi bodde på Söderköpings brunn som låg mitt i staden. Jättefint och maten där var super! 
När vi checkat in fick vi afternon Tea som bestod av en stor buffé med kakor och pajer, bara att moffla i sig. 
Sen på kvällen fick vi en 5-rätters middag med tillhörande viner. Allt var gott och vinerna till var ännu bättre! 

Frukosten ska vi inte tala om. Mums! 

Tanken var att vi skulle äta på den berömda glassrestaurangen smultronstället innan vi for hem men efter hotellfrukosten så var jag inte ett dugg sugen på nån glass. 
Så vi slutade vår tripp med att åka och shoppa i Norrköping istället. Haha 
Tog iofs en Magnum i bilen ... ;-) 


En fin och mysig helg ivarjefall bara maken och jag. 2 dagar helt utan barn . Konstigt men välbehövligt. 
Kunde tro man skulle vara utvilad men känner mig nästan bakis. Haha 


Mycket som händer nu i veckorna framöver så uppdatering får bli som den blir.  
Och är Jesper som han var förra veckan, ett riktigt trots barn , så kommer det inte finnas ork till så mkt annat. Ojoj, vad det tar på krafterna att strida om allt. 

Annars har vi det bra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0