Dagis

För första ggn hade jag en disskution om Jespers dagissituation. Den är inte dålig på nått sätt men de ska ändra lite grejer nu framöver och jag hade lite frågor om det. 
De ska dela in barnen i en äldre och en yngre grupp. Den yngre är mellan 1-2,5 år och den äldre är 2,5 -4 år. 
Jesper är ju 2,5 och är satt i den yngre gruppen. Har funderingar på hur det ska få honom att utvecklas om han ska vara med de yngre och göra saker som dom gör. 
Hur som helst så skulle vi börja så här och se hur allt går, det var några tillvaron som ligger på gränsen till att gå i stora så han är ju inte ensam. Sen skulle de dela upp gruppen i gruppen och göra olika saker. 

Att jag skulle sitta och oroa mig över hur mitt barn har det på dagis känns väldigt nytt och skrämmande! 
Jag är ganska säker på att han har det bra men man kan aldrig vara för säker! :-/ 

Gud tänk att Isabelle ska börja sen oxå! 

Idag när jag hämtade sprang Jesper och skulle hämta nått. En medalj! 
De hade haft Vasalopp och sprungit ( i bristen på snö) ett litet lopp. Han var så stolt! 
( såna saker gör det värt med dagis!) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0