Eget rum

So far: första natten vaknade Isabelle redan 11 på kvällen och ville inte riktigt somna om. Hon och jag lade oss i stora sängen i hennes rum och sov. 
Andra natten ( inatt) somna hon gott i sin säng, jag smög in och la mig i stora sängen utifall men hon vaknade aldrig under natten så det var en godkänd natt! 
Ikväll lägger jag mig i vårt sovrum och hoppas hon sover natten igenom. 
Kom på att det var dumt att börja nu när hennes tänder är på väg ner men sen kommer det väl nån annan fas... ;-) 

Den lilla sov så bra att hon vakna halv 6 dock.... Men jag är ovanligt pigg så det gick bra. 
Har testat chiapudding till frukost. Idag smaksatte jag med kanel och äpple och toppade med mandelspån. Gott och mättande. 
Ska prova med chokladsmak nästa gång! 


Åh vad jag längtar till i eftermiddag!!!! :-) 




Kommentarer
Postat av: Lin

Hur gör man chiapudding? :)

Svar: Chiafrön och mandelmjölk, sen har jag sett massor av olika recept med smaksättningar.
Det är lite slemmigt i konsistens bara... :-)
enmagetill.blogg.se

2014-03-28 @ 16:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0