Första natten

Första natten med Isabelle i eget rum. Ska bli kul att se hur det går. Senaste nätterna har hon ju vaknat och fått sova hos mig men jag ska se om hon klarar att somna om själv nu. 
Man sover inget bra med en unge som sparkar en i ryggen! :-)

Hade ett roligast träningspass nu ikväll. Körde övningar för överkropp med medicinbollar och varandra . Innan det värmde jag upp på crosstrainern, ville inte springa ute idag. 
Sen blev det bollövningar och spel 3 mot 3. 
Nästan roligare med den här träningen än ren innebandyträning ... :-) 
Men jag gillar ju lite styrkeövningar oxå, det behövs ju. 

Kommer nog köra ett eget styrkepass hemma imorrn som jag gjorde förra veckan. Försöka hitta på sånt man kan använda sig av . Blir rumpa och ben som får bli fokus. 
Alla andra kör ju sina squatchallenge så får väl göra mitt bästa för att hänga på. 



Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Hoppas att det gått bra! Saknar faktiskt ett eget rum till Ingrid. Men eftersom det enda lösningen annars är att hon ska sova uppe (coh vi nere)får det vänta länge till :)
Kram

2014-03-27 @ 10:05:05
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0