Full rulle

Har varit igång sen kvart i 6. Då smög jag och den lilla marodören ner och gjorde välling och kaffe. Kl 7 gick den store upp. Väckte mannen och gav honom direktiv på vad som var kvar att utfodras osv. 
Sen tog jag och Atlas en löprunda! 
Jätteskönt var det. Blev nog va 5 km men jag sprang inte hela vägen. Vill börja lugnt med just löpningen. Känner att det är lite konstigt i nedförsbackar. 

Hur som helst. Har hunnit äta frukost och duschat oxå och nu har mannen sprungit en runda han med. Han slapp Atlas dock... :-) 
Snart ska vi packa in oss i bilen och fara mot svärmor. Där blir det lunch och promenad och sen ska denna morsa på roligheter. Ikväll vankas lagfest och det ska bli så kul. Vi ska starta med en nubbeluff. Kommer bli en hård kväll men det har jag längtat så efter!!!!! 
Bör tilläggas att jag ska sova borta inatt.... ;-) 

Den stora busen i full fart. 



Kommentarer
Postat av: Lin

Vad är nubbeluff? :)

2014-03-22 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0