Helt slut

I både kropp och knopp! 
Startade dagen i högt tempo med att handla på Ica maxi. Efter det grattade vi min kusin som fyller idag och kollade in hennes nya, och första, lya. 
Sen hem och hämta Jesper. In med varor i kylen. ( hade med mig kylväska som en gamling...) haha 
I med mat i ungarnas magar, och sen släpade jag ut dubbelvagnen .
Bara längtade ut i solen!!! Och vilket skönt väder. Blev en 5 km med dubbeln och hunden. Vilket jäkla pass! :-) 
Stannade till i skogen så Jesper fick knalla runt lite såklart och jag fick ta igen mig. 
Sen var det matdags igen när vi kom in. Kyckling till mig, köttbullar till Jesper och kött och riskok till Isabelle. 

Nu ligger jag i soffan efter nattning av båda barn och längtar verkligen till sängen. 
Imorrn blir det promenad med grannen, och sen när maken kommer hem från jobbet ska han och jag åka till Marieberg. Har massor av ärenden att uträtta och jag längtar! Passande att det är massor av rabatter överallt som jag vill utnyttja! Perfa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0