Livrädd!

Inatt vaknade Isabelle och vägrade somna om så hon fick ligga hos mig. Hon somnade om till slut och jag med men jag vaknade till igen och ser bara att Isabelle sitter upp i sängen. Medans hon typ sov. Tycker sånt är sjukt obehagligt! Haha 
Och det roliga är att hon har aldrig satt sig upp själv förut och så gör hon det i sömnen! 
Borde betyda att det är på gång snart! :-) 


Spenderat morgonen med en långpromenad . Solen kikade fram ibland och jag såg både blåsippor och tussilago. Kände mig lite gladare på en gång! 




Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha! Men lillegumman. nån gång ska ju bara den första ;)

2014-03-10 @ 17:29:32
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0