Mammaträff

Idag har vi haft fullt upp. Hade hit mammorna i föräldragruppen på lite fika. Självklart var ju barnen med oxå! Det var trevligt som vanligt och sällan tyst, eller snarare aldrig. ;-) 
Direkt efter det hämtade jag Jesper på dagis och åkte till svärmor för att ta hem dubbelvagnen. Vill ha den hemma nu när det ska vara fint väder så man kan gå promenad med båda barnen. Den har stått hos dom hela vintern för vi har ingen bra stans att ha den. Nu får den ligga kvar i bilen tror jag. 
Väl där somnade barnen så vi gick en promenad för att sen stanna vid sjön. Himla fint väder ute men jag blev så kall. Fick ta en varmdusch för att tina upp ordentligt. 


Imorrn blir det handla blöjor , laga mat och ta en promenad med Atlas. På kvällen har jag innebandyträning. 
Får hoppas träningsvärken från igår går över lite tills dess. Blev en hård träning igår! :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0