Måndag

Har vart en ganska bra dag idag. Började med att lämna Jesper på dagis och sen gick jag ut och gick. En mil blev det! Bara gick och gick och det gjorde klockan oxå. 
Sen var det dags att hämta igen och då var vi ute en liten stund . Hann plocka in lite lyktor i trädgården och byta gammal ljung mot påskliljor jag köpt. Är ju ändå snart påsk. 
Längtar fortfarande tills jag kan köpa och plantera penseer!!! 

Ikväll var det innebandyträning . Sprang 20 min som uppvärmning först och sen träna vi en timma. Så det har blivit mkt motion idag!
Fortsätter med promenad imorrn oxå. 

Fick veta nått roligt idag oxå som gjorde mig lycklig ända in i själen! :-) det var nog det bästa på läääänge!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0