Pulled pork

Det är vad som står på menyn ikväll. Och nej, gör den inte själv. Haha 
Sen tänkte jag göra en blåbärspaj med kokos och mandelmjöl. Gott! Längtar redan! 

Har hunnit handla och direkt efter var vi ute en stund. Drack en kopp kaffe i solen och Jesper lastade grus. Älskar när våren är på väg! 
Vill gärna sätta igång med trädgården oxå, men än är det lite tidigt. Ska köpa några påskliljor åtminstone nu innan det är dags för penseerna. 
Förra året var jag lite lat i trädgården då jag var gravid så nu måste jag fixa ordentligt. 





Kommentarer
Postat av: Amela

Vad glad jag är att du är tillbaka :) lägg gärna upp recept på pajen :)

Svar: Tack! Kan jag göra! :-)
enmagetill.blogg.se

2014-03-14 @ 18:30:46
Postat av: Lin

Oh, recept på blåbärspajen tack! :)

2014-03-16 @ 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0