Sagostund

Nu på kvällarna innan Jesper ska sova har vi börjat läsa en bok. Det har jag längtat efter kan jag säga! 
Det är mysigt att välja en bok för kvällen och lägga sig bredvid honom. 
När pappa läser ska det alltid vara bärgarn men jag brukar få ta vilken bok jag vill. :-) 



Nått annat som inte vart riktigt så kul är att Isabelle vart så hård i magen. Anledning att hon fått äta majs skulle jag tro. Gav henne katrinplommonpure både igår och massor idag och nu verkar det äntligen släppt. Hon var så hård att hon grät stackarn! :-( 
Får se till att då hon äter majs så får hon lite puré i samband. 
Har bytt säkert 5 bajsblöjer nu på em så det fanns lite som ville ut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0