Tidig kväll

Precis lagt båda barnen. Skönt med en tidig kväll! Dessvärre vaknar de nog runt 6 imorrn bitti men hellre några timmar egentid på kvällarna än sovmorgon helt klart. Sen är det ju skönt att sova ut ibland men det hoppas jag jag får göra nån gång i helgen. 

Idag var vi och tog en kaffe hos tessi och Moa sen har jag gått en kort promenad med Atlas. 
Härligt väder hela dagen men blåser ju så jädra mkt hela tiden. Det är inte så kul att ta ut Isabelle i blåsten tycker jag. Nu är hon ju lite intresserad av att kolla runt när vi går och behöver inte bara sova men är det storm blir det inget trevligt för henne! 

Snart farmen! Enda jag följer numera! :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0