Träning

Ikväll var det innebandyträning . Gick så bra idag. Var riktigt pigg och kände mig fokuserad. Började med att springa själv 2,5 km först vilket gick skitbra. Sen var det en timma träning. Körde några styrkeövningar oxå. Dragkamp och en övning där man ska springa allt man kan samtidigt som en annan person hänger med sin vikt runt ens mage typ. Och sen bytte man så man höll i själv. Tuff övning men kul! 

Har haft min fastedag idag men ändå gick träningen så bra. Åt med familjen vid halv 5 så jag fick ju energin därifrån.. Nu efter tog jag lite kesella och banan. Imorrn blir det fusk i matschemat för då blir det kalasdags hos Anna. Får helt enkelt passa på att äta nått gott när det bjuds! 
( blir en promenad på morgonen för att stilla min ångest! ) hihi 

Här är vi snart igen. Fast numera väger jag 6 kg mindre än på denna bild men jag har inte fått tillbaka alla muskler heller. 




Kommentarer
Postat av: Lin

Snygg!! Det är en sådan mage jag strävar efter :)

2014-03-18 @ 08:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0