Uppe med tuppen!

Det sämsta med att ungarna kommer tidigt i säng är att de går upp så förbaskat tidigt oxå... 
Kl 6 vakna Jesper. Tjoho. 
Men eftersom jag gick och la mig av ren utråkning vid halv 10 så är jag ganska pigg ändå. Fick några välbehövda timmar av ensamhet i soffan sen var det inte kul längre. Haha 

Idag tar vi en Utedag på fm hos svärmor och äter förhoppningsvis lunch där. Sen ikväll ska jag ut med tjejerna! Ska äta gott, dricka gott och kolla på Magnus Betnér. Blir nog en väldans bra kväll om man bortser från Betnér... Men med nått glas vin innanför västen kanske han oxå blir rolig?! ;-) 


Nu börjar förresten Isabelle bli snabb på golvet. När hon vill alltså! Hihi 

God morgon busungar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0