Vilken helg!

Helgen gick fort. Som vanligt. 
Det har vart en väldigt bra helg! 
I lördags åkte vi till svärmor på dagen och var ute och gick och åt lunch. Sen stack jag hem och fixade i ordning mig så gott det gick för en kväll i Örebro väntade med tjejerna. Vi käkade superbra mat på meza och sen var vi på en skam för Sverige med soran och Betnér. 
En rolig kväll men kan lova att ögonen sved framåt 12.... Haha 
Fick sovmorgon igår vilket behövdes för jag skulle både jobba och spela innebandy. Jobbade några timmar med att servera på 70-årskalas sen var det säsongens sista match. 
Den förlorade vi men det var en riktigt kul match och jag var för första ggn himla nöjd med min insats. Sprang som jag aldrig gjort annat. Den känslan försvann tyvärr ganska fort och en liten röd jävel satte sig på axeln och sa att jag inte var så bra ändå... Så är det när man har för höga krav på sig själv och dåligt självförtroende . 
Men, men. Jag tyckte ju jag var bra en stund! Alltid nått! 


Nu ska ungarna bli klara för avfärd mot dagis. 


Bästa brudarna! Tack för en rolig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0