Vill inte

Nej, vill inte gå och lägga mig fastän ögonlocken snart faller ner av sig själva. Är så trött och skulle nog kunna sova tills i övermorgon om jag fick chansen. Men jag har en bestämd känsla av att så fort jag lägger mig så kommer Isabelle vakna och vara ledsen och sen kommer det fortsätta så hela natten. Skit med sjukdomar! 
Hon har iofs vart ganska ok idag trots allt. Lite feber och gnäll men hon har ändå ätit bra och även lekt lite. 
Det är väl om hon ska få ont i öronen inatt igen då. Då är det nog öroninflammation . Har pratat med både Bvc och vc om läget och vi skulle avvakta tills imorrn bitti och se hur natten varit. 

Jesper verkar dock nästan bra. Han skulle nog kunna gå till dagis imorrn men jag tror han får vara hemma. Om han får alldeles för mkt energi funderar jag på att åka till svärmor med oss . Om Isabelle är ok alltså. 
Där brukar han få bättre utlopp för sin energi än hemma! :-) 

Nehe, nu är det väl dags att knyta sig. Och se när jag vaknar igen. Om en halvtimma eller imorrn bitti? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0