Bakar...

Blev så sugen på att baka så jag slängde ihop en morotskaka och en tårtbotten ... 
Morotskakan ska jag ha med imorrn på koutsläpp hos farfar och tårtan får jag väl bjuda familjen på imorrn kväll kanske. Har ingen riktig plan för den än. Vet faktiskt inte ens vad som ska vara i än. Haha 
Måste öva på att spritsa grädde för jag vill dekorera mammas tårtor på hennes fest i sommar. 

Får se hur det smakar allihopa förstås. Men det godaste på morotskakan har jag inte lagt på än så länge. Frostingen alltså! Mmmm... Det blir nog några kantbitar över tills ikväll. ;-) 


Annars regnar det mest ute idag. Förmodligen därför jag bakar. 
När mannen kommer hem ska jag ta mig ut på nått sätt ändå. Om det blir en löptur med Atlas eller en längre promenad får vi se men måste röra på mig. 
Har inte sprungit sen i lördags faktiskt. Det har inte funnits tid helt enkelt. Jo, tid finns det men jag har prioriterat tex jakt denna vecka för den är slut imorrn. 
Så nu måste jag hoppa på löpartåger igen ! ;-) 
Skulle ju inte skada med solsken oxå iofs... 

Blev ett nytt linne igår... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0