En massa ungar

Idag var vi och fikade hos Anna och Tove med massa andra mammor och barn. Tror det var 9 barn där i ålder 6 månader - 5 år. Fullt hus kan man säga med andra ord! 
Men det gick riktigt bra ändå. De större barnen skötte sig själva och de små turades om att gapa lite. 
En trevlig fika som kändes välbehövlig! 

Efter det stannade vi snabbt förbi hemma och lagade mat och Isabelle sov, sen for vi vidare till min svägerska. Var tvungen att åka dit och prata lite om deras ultraljud de var på idag! :-)
De är äntligen gravida och har bf i slutet av september. Är så sjukt glad för deras skull så det finns inte!!!! ( liiiite avis oxå...) hihi 
Hon har fått en sån fin mage redan , ser fram emot när jag kan få känna lite bebissparkar. 


Bestämde nu på kvällen att jag skulle försöka få mig en bäver trots spöregnet. Slutade lite abrupt med att jag mötte en flock vildsvin! Kan säga att jag fick lite brottom därifrån. ;-) 
Blöt som fn blev jag oxå! 



Imorrn ska jag till läkaren med bråcket. Får se om de vill operera! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0