Härliga helg

Tycker jag börjar varenda inlägg med att skriva att helgerna går fort. Och det gjorde även denna! 
Vi har gjort nånting varje kväll sen i onsdags. 
Då var makens familj här och åt. 
Sen i torsdags var vi bortbjudna till Therese på mat, i fredags var vi bjudna till Linus och Ellen på ännu mer mat, i lördags var jag på kalas på kvällen. 
Har ätit sjukt mkt mat i varje fall! Haha 

Nu tror jag det är ganska lugnt framöver. Har en fika inbokad på onsdag och så ska jag till läkaren ( finally) på torsdag. Passar då även på att stanna i stan och träffa en gammal kompis. 
Men helgerna är inte uppbokade . Än... 

Har vart ute och gått en riktig långpromenad med Atlas nu på morgonen. Skönt att starta veckan med det! 
Tyvärr blev Jesper så ledsen när jag lämnade på dagis imorse så det tyngde mig lite men vet att det går över innan jag lämnat parkeringen oftast. 
Får se om det är bättre imorrn. 
Ikväll ska vi jaga bäver och hoppas vi har Diana med oss! ;-) 

Lördagens look. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0