Lugn och ro

Nu är jag placerad i soffan. Barnen sover och det är tyst i huset. Skönt! 
( förutom en granne som klipper gräs...) 
Vi har vart på utflykt barnen och jag. Tog med oss matsäck bestående av ostplättar, muffins, äpple och saft och åkte till en del av mariedamsleden . Det står fikabord vid en jättegammal ek som vi tig sikte på. Barnvagnen lyckades jag släpa en bit men efter fikat fick jag liv att bära Isabelle när vi skulle utforska naturen. 
Det roliga var att Jesper bara sprang på längs leden som just där bara gick nedför, det var ju inte lika populärt på väg hem igen.,, haha 
Men han knallar på riktigt bra i skogen, en blivande jägare det ser jag det! ;-) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0