Nya tag!

Den här helgen har jag inte gjort annat än ätit tror jag! Det har blivit chokladpudding, morotskaka, tårta, pizza, vin, och choklad . Plus "vanlig" mat förstås... 
Min mage ser sådär härligt gravid ut igen. Haha 
Blir till att vara lite mer strikt nu i veckan. Inget jag finner särskillt jobbigt dock. 
Måste få till bra träning oxå. Förra veckan var ingen bra träningsvecka. Är det därför jag äter så dåligt?! 
Har en tendens att äta bra när jag tränat bra och tvärtom... 

Vill ha en dag på helgen som jag kan lyxa till det på , äta nått gottigt, men absolut inte så mkt som denna helg. 
Men kroppen skrek efter socker och vad göra?! ;-) 


Vi börjar veckan med en långpromenad . Sen får vi se om jag tar mig iväg på innebandyn. Har inte riktigt hittat lusten dit men kanske får tvinga mig själv. 
Kliar tyvärr i halsen oxå så vi får se hur det utvecklas. Jesper hostar konstigt och Isabelle hade feber igår. Är väl nån förkylning vi går och drar på här hemma förstås. 

Nej nu iväg mot dagis! 

Meckarnissar ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0