Operation it is!

Japp! Blir operation av navelbråcket i höst! Precis som jag ville. 
Läkaren klämde lite på det och utbrast på en gång att hon förstod att jag besvärades av det! 
Behövde lixom inte ens säga hur ont jag hade. 
Hon försökte få tillbaka det lite men lyckades inte, ja har med testat, så själva hålet trodde hon inte var mer än nån milimeter. Och därav blir det bara stygn och inget nät innanför. 
Kommer bli sövd hur som helst. Det fruktar jag mest av allt! Urs! 
Får se när det blir men gav önskemål om efter den 13 sept för då har jag sprungit tjejmilen och tjurruset så behöver jag inte missa det! :-) 
Sen behöver Emil vara hemma några veckor oxå, jag blir sjukskriven minst 2 veckor. 

Jag är väldigt nöjd med deras bemötande och hela besöket , så vill man alltid ha det inom sjukvården! 


Kommentarer
Postat av: AMANDA

Skönt att du fick en förstående läkare :)

Svar: Ja verkligen! Kunniga verkar de oxå! :-)
enmagetill.blogg.se

2014-05-09 @ 18:20:51
URL: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0