En lila tjej

När jag var mindre var jag ingen rosa tjej, jag var lila. Kanske därför jag nästan endast köpt lila kläder till Isabelle... 
Även ytterkläderna jag köpte är lila! Haha 
Jag gillar den starka färgen och inte ljuslila. Hon klär bäst i starkt. 
Det finns ju otroligt fina flickiga kläder i ljusa färger med spets och sånt, framförallt från newbie, men jag tycker inte de klär henne. Hon blir för blek på nått sätt. 

När vi alla som var på Ullared kollade i våra korgar såg man verkligen varsin stil vi köpte till våra barn, ingen lik de andras. Men det är ju kul! 


Isabelles hög överst såklart... Fattas lite, en lila body och några tröjor som hamna i ljusa tvätten. 
Sen är det de enda kläderna jag köpte till Jesper. 


Och julkläderna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0