En måndag morgon

Trist och grått ute idag. Funderar på att ta en promenad men lusten finns inte alls. Borde passa på när det ändå är ganska varmt ute forfarande. 
Morgonen har bestått av en del telefonsamtal och andra viktiga saker. Som att fylla i dagisschema. 
Beställde klipptid och boka telefontid på vc för mina ögon. Dom är fortfarande inte bra sen flussen. Jag ser nästan inget på kvällarna och mornarna. Inte kladdigt alltså utan grusiga . Måste ha nått så de blir bra. 

Jesper somnade i sin säng utan nappen igår och sov hela natten. Gick ju jättebra! 
Han har inte sagt nått om det idag heller så vi får väl se ikväll hur det kommer gå. Han kommer garanterat fråga efter dom. 


Nu tror jag att jag måste gå ut... Isabelle vägrar somna i sängen. Eller regnar det ute?! ;-)?



På promenaden häromdagen med farmor. Så fint nere vid sjön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0