Ett försök...

Försökte få till åtminstone ett någorlunda bra kort på barnen så jag kan göra julkort. Men alltså, måste man skicka julkort på barnen?! 
Vilka blir glada för det? 
Inte fasen är det mina barn. Får ju tvinga dom att sitta stilla och Jesper blev mutad med chokla... 
Kaos med andra ord. 
Får väl göra ett försök till nån dag annars skiter jag i det. 
Har ett jättefint kort på hela familjen från i somras som jag blev sugen på att ta. Får väl photoshoppa dit några tomteluvor som nån föreslog! Haha 

Misslyckade försök... Tanken var att få bilder på ansiktena, därav fortfarande pyjamaser... 



Idag är jag på otroligt dåligt humör efter att knappt ha sovit i flera nätter. Urs vad sur man blir då. 
Så tror vi får hitta på nått att göra idag istället för att gå hemma. 
Egentligen skulle jag städa men det får nog vänta till morgondagen för det går knappt med dessa två hemma. 
Blir nog en sväng till Hallsberg. 

Kommentarer
Postat av: Lin

haha, ja jag hade ju oxå det där problemet med julkorten! Fick ändå till en bild som blev mindre misslyckad så jag kör på den... :)

Svar: Ja vad ska man göra? Man får väl inte binda fast dom?! ;-)
enmagetill.blogg.se

2014-11-26 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0