Imorrn kör vi!

Imorrn ska jag till Ullared! Ska bli så roligt. Kommer sova över oxå och det längtar jag nog mest efter! ;-) 
Vi åker kl 5 imorrn bitti. Alla tillsammans i en buss. Perfekt! 
Sen blir det väl shopping och slagsmål med alla andra galningar som oxå ska handla. 
På kvällen ser jag fram emot mys med vin och tjejsnack. Slutar förmodligen med att alla däckar efter ett glas i ren trötthet. Haha 
På onsdag väntar mer shopping och sen hemfärd. 

Min kusin kommer och passar barnen då Emil jobbar imorrn. Och på onsdag är farmor ledig och har dom, 
Hoppas bara att det funkar bra med kusinen. Men de kommer nog tycka det är kul. 
Ringde och väckte henne för att gå igenom all info hönsmamma som jag är. 
Frågan är hur mkt jag ska förbereda inför onsdagen eller om Emil klarar det själv?! :-) 

Nu ska jag packa ihop lite grejer och får för allt i världen inte glömma vinet. Sängkläder kan ju oxå va bra kanske. Och mobilladdare. 
Sen är det ju det där om vad man ska ha på sig och framförallt på fötterna. En hel dag med shopping sätter sina spår. 


Är nervös över hur mkt jag kommer spendera.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0