Äntligen! Eller?!

Nu ska vi äntligen få träffa nya bebisen! Men jag ska väl inte ropa hej än. Är ju flera timmar till kvällen så vad som helst kan ju hända. 
Det har vart så mkt sjukdomar och skit i vägen fram tills nu. Nu är vi så pass friska att jag vågar åka dit. 
Ungarna får dock vänta lite även om de oxå är ganska friska just nu. 
Och det räckte ju inte med att vi var sjuka utan även lille bebis fick nått som gjorde oss alla oroliga och rädda. Men nu mår han bara bra! 

Jag har spenderat många timmar i skogen denna vecka för att skjuta en älg men det har inte gått som jag velat. Har själv inte sett en enda älg! 
Emil såg en på marken och Torbjörn såg vad han trodde var ko och kalv igår så dom gick jag runt och kikade efter. Men nej då. Inte såg jag dom inte. 
Igår var jag riktigt trött på allt. Haha 
Sååå många timmar för ingenting! Fast det vet man ju såklart inte när man går ut. Då hade ju spänningen försvunnit ganska snart. :-) 

Återstår att se om det finns tid för jakt i veckan. Har haft så mkt barnvakt nu så jag får dåligt samvete men vet ju att de inte lider av det direkt. Dom gillar att va hos både mormor och farmor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0