Innebandy eller inte?

Har fortfarande inte bestämt om jag ska börja igen. Jag vill, men ändå inte. Kanske ska gå tillbaka å spela med grabbarna i Hammar som jag gjorde förr. Där trivs jag egentligen bäst. 
Tycker om träningen annars och det är kul med matcher men all skit runtomkring kan jag vara utan. 
Jag vill inte ha allt det där som kommer med ett tjejlag. 
Jag passar verkligen inte ihop med vissa av dom och en vacker dag kommer jag inte kunna hålla masken. En del av tjejerna är helt ok absolut men jag ogillar vissa mer än jag gillar andra. Fattar ni?! 
Jag har absolut gett alla en chans men det är ju faktist så att man inte passar med alla, och jag vill heller inte komma till den punkten där de behöver få reda på det... 
Själv är jag väldigt säker på att vissa inte gillar mig heller och det är inget som stör mig. 
Nu vet jag inte om nån i laget ( förutom systra mi) läser min blogg men det blir jag nog varse i och med att det som sagt är ett tjejlag ... ;-) 

Fast saknar ändå själva innebandyn. Vill ha nått att göra oxå. Nån form av träning. Gym har jag ju inget för och inte heller nån typ av gruppträning. 
Skulle va kul att testa nått nytt men vette fasen vad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0