Keep calm...

För idag fyller jag visst år! 
Inte för att det är nått att fira förstås. 
Men här hemma känner jag mig lite bortglömd som vanligt. Ingen överaskning från barnen och inte ens en kaffe på sängen. 
Dagen är ju inte över än så vi får väl se om barnen hittar på nått kul?! 

Av maken har jag ju fått mitt nya jaktställ Som jag önskade mig. 
Och han har lovat att laga mat imorrn kväll så det ska bli trevligt att slippa den sysslan. 


Får se vad vi hittar på , kanske får åka och köpa grejer till en tårta, det behöver man ju trots att man inte vill fira?! ;-) 
Självklart kommer min familj och firar mig men fick styra det till nästa vecka tack vare bacillerna här hemma. Dumt att smitta ner nån i onödan. 

Kommentarer
Postat av: Lin

Grattis på Dagen!! Du får väl säga till att du vill ha lite mer uppvaktning! Ibland måste man prata klarspråk med de dära männen... ;)

Svar: Tackar! Maken skulle nog helst skippa födelsedagar helt och gör det nog mest för min skull men det är ju tråkigt att behövs be om det.. Men han kom allt hem med en till present plus att han försökte köpa smörgåstårta som jag pratat om men fick inte tag i nån. :-)
enmagetill.blogg.se

2014-10-30 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0