Present på väg

Nu har jag beställt present till lilla bebisen. Frågade redan innan vad de önskade sig och vi bestämde att de skulle få en babysitter av oss så det fick det bli. Köpte med en liten present från barnen till sin nya kusin oxå såklart. Hoppas det kommer innan helgen bara. Och jag hoppas verkligen mitt halsont försvinner illa kvickt annars blir det inget bebismys denna vecka. 
Om de ens orkar med besök det vet jag inte än. Fia var väldigt sliten tror jag och det förstår jag. Efter förlossningen med Jesper var jag så jäkla trött. Men efter Isabelle var jag otroligt pigg och kunde ta emot besökare ganska snart. 
Så olika det kan vara. 
Huvudsaken de får egen tid hemma innan vi stormar dom. Dessutom vill nog mormor och farmor komma först så vi får gå i andrahand. 

Jesper är lämnad på dagis med sin potta och just nu sover Isabelle. Jag ska bara ta det lugnt idag och sen fixa min maskeraddräkt inför helgens fest! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0