Bakslag

Idag var en riktigt tråkig dag. Bakslag med Jespers potträning. Eller ja, hemma går det jättebra. Men han vägrar gå på potta eller toa på dagis. Han kissade på sig ute idag igen stackarn. Han säger bara att han vill kissa hemma. 
Vet inte hur vi ska lösa detta. Vänta och se hur det ter sig kanske. Det värsta är att de är ute i skogen på torsdagar så då får det bli blöja på... 

Sen var det bakslag för mig med magen. Den rör sog knappt. Känner mig helt uppblåst. Plus att det gör obt igen. 
Men gick en kortare promenad med Atlas förut så hoppas få igång den. 
Ont i huvet har jag oxå haft, fick lägga mig en stund efter maten. 

Det mest spännande idag var att vi fånga en grävling i fällan så nu har blivit kvitt den åtminstone . :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0