En liten scare

Jag skulle ha fått min mens i ons enligt min app och det var samma dag jag opererade mig. Hade mensvärk och tusen finnar innan precis som vanligt men mensen kom aldrig. Fick vänta ända tills idag på den. Antar att det hade med operationen att göra för kroppen tog väl hand om läkningen först. Men jag hann tänka både en och två ggr på om jag skulle vara gravid. Har mått illa och vart irriterad och trött så det gjorde ju inte misstankarna mindre. Men samma här så har det nog med operationen att göra och tabletterna som jag tar. 

Nu har ju jag spiral och borde inte bli gravid får vi hoppas för den sitsen vill jag inte hamna i. 
För några månader sen var mensen borta väldigt länge och då var jag riktigt hispig. Tog både ett och tre test... 
Jag vet inte vad jag skulle göra om jag blev gravid med en spiral. För vore jag gravid skulle jag ju aldrig ta bort det och då skulle man ju vara rädd för misfall. 

Nu är det ju inte så men tanken har slagit mig! 
Och ännu värre om jag varit gravid nu när jag sövdes, fick olika mediciner osv..

Nån som blivit gravid med spiral inne?!
Har kopparspiral och den ska ju inte vara lika säker som hormon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0