Lite rädd

Känner mig rädd och nervös inför hur allt ska bli i januari/ februari när det är dags att börja jobba. 
Det ska bli kul att komma igång men hur kommer allt funka här hemma?! 
Jag har då vart hemma 3,5 år! 
Jesper har ju vart på dagis 15 h i veckan ett år så han har ju en lite lättare inskolning än Isabelle. Hon kommer ju gå all in på en gång. Fast jag tror inte de kommer bli så många mer timmar på dsgis ändå. Jag kobbar ju en del kvällar och helger och då är ju barnen hemma på dagarna. 
Ska ringa min chef och höra vad dom tänkt för min del. Vart jag ska vara osv. Blir intressant. 

Måste ringa fk oxå om hur det funkar med sjukskrivning nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0