Rastlös

Trodde jag skulle vara trött och sova bort hela dagen efter operationen. Men lyckas inte somna! Är så rastlös men samtidigt har jag så ont så kan ju inte greja runt här hemma heller. 
Barnen har varit hos farmor hela dagen och maken åkte dit på em oxå. Tanken var att de skulle vara där och bli trötta så det bara är att lägga dom när de kommer hemåt. Vilket borde vara snart... 
Vill i varje fall pussa dom godnatt sen. 

Nu kommer ju Emil vara hemma några veckor så jag inte behöver lyfta barnen och så. Det hade ju inte gått annars! 
Då blir ju lixom operationen ogjord om det går upp igen. 


Nu väntar jag på idol så jag får nått att kolla på. Är så mkt skit på tv så det är inte sant. Och här ska jag sitta i några dagar nu och zappa ... :-/ 

Kommentarer
Postat av: Lin

Säger bara en sak: Netflix!! :D Eller Swefilmer, för den delen :)
Hur har ni löst det gällande jobb och så. Du är sjukskriven, det läste jag ju men är Emil pappaledig eller hur gör man? Krya på!!

Svar: Vill ha netflix men tror inte vi kan ha det här tyvärr. :-/
Ja Emil är pappaledig då jag är sjukskriven. Vet inte om det fanns andra sätt att göra det på, det är ju inte så lång period så det går bra!
enmagetill.blogg.se

2014-09-17 @ 21:07:58
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0