Tillfrisknar

Inatt har vi alla sovit ok. Inga barn som kommit intassandes och inga barn som gråtit. 
Isabelle har ju oxå blivit förkyld tyvärr. 
Själv håller jag på att snyta ut hjärnan känns det som. Men halsen gör inte ont längre och det är ju bra! 
Nu håller vi alla tummar och tår att det går åt rätt håll så jag kan springa på lördag!!!! 

Maken är oxå förkyld men åkte till jobbet idag så vi får väl se om han kommer hemåt igen eller om han klarar av jobbet. 
Jesper kommer få vara hemma från dagis idag och imorrn så han inte drar hem fler sjukdomar. Han är tyvärr den som är friskast av oss så han skulle egentligen klara dagis bra. 
Men jag tar inga risker. 
Går både förkylning, magsjuka, löss och mask just nu... Wihooo för dagis! ;-) 
Han kommer nog få gå på torsdag för då är de ute hela dagen i skogen. Då är det lite mer safe med smittospridning. 


Så idag tar vi det lugnt. Får se om jag kan jaga lite ikväll . Man får skjuta dov idag och det vore ju bra. Ska bara sitta å vakta så det tar inte på krafterna att sitta och glo lite i ett torn. ;-) 
Det som blir jobbigt är ju om man skjuter nått och måste ta hand om det efteråt. Haha 


Jesper sitter såklart i sitt favvofönster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0